Ръцете ми да стоплиш с дъх

Ръцете ми да стоплиш с дъх.
В прегръдките ти да се скрия.
Луната нова с тебе да открия.

Завий ме със последното одеяло.
Докосни ме както никой преди теб.
Само моето до твойто тяло.

Поискай ме усмихната и шумна.
Целунала, докоснала и дала.
От любов днес съм полудяла.

Рецете ми стопли със дъх.
В прегръдките ти ще се скрия.
Луната нова с тебе ще открия.

Биляна Карадалиева

Published in: on юни 7, 2011 at 13:06  Вашият коментар  

The URI to TrackBack this entry is: https://myrimes.wordpress.com/2011/06/07/ratsete-mi-da-stoplish-s-dah/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Вашият коментар

